Met de inzet van 360° Virtuele Tours kan je bezoekers op interactieve wijze een volledig beeld geven van wat jouw locatie te bieden heeft. Denk hierbij aan rondleidingen, maar ook showrooms en nog veel meer. Waar het gebruik van foto’s en teksten vaak veel onduidelijkheid achterlaat, kunnen bezoekers in een Virtuele Tour de sfeer proeven alsof ze er echt zijn. Zo kunnen ze zelf op de locatie rondkijken, zonder dat hier een afspraak voor nodig is. Ook is het mogelijk om samen met bezoekers de Virtuele Tour te nemen, om direct punten of producten aan te wijzen en vragen te beantwoorden. In de Virtuele Tours kan allerlei verschillende informatie worden gepresenteerd om de hoeveelheid mogelijke vragen te minimaliseren en conversie te verhogen. Dit kan door middel van tekst, beeld en geluid, maar ook in combinatie met bijvoorbeeld 3D modellen. Breng met Virtuele Tours mensen op efficiënte en innovatieve wijze dichterbij, voor zowel B2B als B2C. Dit sterke marketingwaardepunt is onderscheidend, deelbaar en multimediaal.